Wednesday 23 November 2011

edree,its hard for me to confess dekat ur frends..iloveyousomuchman

Nabila Amani Abdul Rahim
huh..
jgn bgtaw a thing okay..
thanks

Hfz Dean
Kau crush on him ke
._.


Nabila Amani Abdul Rahim
tak
dia dah lama tak contact aku
Hfz Dean
Okay .

Nabila Amani Abdul Rahim


as a frend aku worry
Hfz Dean

Phone dia problem .
Nabila Amani Abdul Rahim
aku tahu
fb?
huh
pelik.
rase nak block je dia
hahahha
Hfz Dean

Dia agak jarang on ar
Nabila Amani Abdul Rahim
boleh je dia balas message aku
dah 1 month weyh
aku rase dia nak avoid aku
Hfz Dean
Takk lar
Bukan ke phone dia rosak ke
Aku call pun tak bole
Nabila Amani Abdul Rahim

fb?
huh..
Hfz Dean
01:42

Fb dia on sekejap kot .
Nabila Amani Abdul Rahim
huh..
aku tak tahu kenape..
i miss him alot man
hahah

No comments:

Post a Comment