Wednesday, 16 November 2011

Syiqin Zan
qineeeeeen
hahha

yo haha
Nabila Amani Abdul Rahim
ed on..
hahha
sobsss
Syiqin Zan
haha
pegi lah tego dia wehhhh !
Nabila Amani Abdul Rahim
tak nak..kitorang dah break
hahha
Syiqin Zan
surely?
sure dah break?!!!!
padahal x official lg kot
Nabila Amani Abdul Rahim

tak cakap pon dah tahu
Syiqin Zan
wehhh pegi je tego dia
entah2 dia nak tego kau
tp dia segan
Nabila Amani Abdul Rahim
tak mungkin
weyh..
benci la weyh..
shit laaaaa
Syiqin Zan
ehh pehal ni?
kau ok x babe?
Nabila Amani Abdul Rahim
tak..
aku sedih gaban..
hahah
Syiqin Zan
BETTER KAU TEGUR DIA
kau sebennya cuba untuk menipu diri sendiri
Nabila Amani Abdul Rahim
hahha..takpe lahh..
dia tu dah tak suka..
buat malu aku je nnty
Syiqin Zan
kau sure ke?
aku mcm tak caye je doh
dia dah bg kau sirr
SHIRT
everything lah
Nabila Amani Abdul Rahim
sure..







Syiqin Zan
tp tup2 jd cmni

Nabila Amani Abdul Rahim
dia dah tak sayang aku..

Syiqin Zan
bak sini biar aku tgo dia

Nabila Amani Abdul Rahim
kalo syg x buat mcm ni

Syiqin Zan


nak tak?
Nabila Amani Abdul Rahim
tak pe lahh
Syiqin Zan


ok
Nabila Amani Abdul Rahim
buat pnat kau je

Syiqin Zan

aku tak friend dia pun
HAHA
hmmm kfine
sokay
kau lek2 je
Nabila Amani Abdul Rahim
thnks

Syiqin Zan


chill2 je
Nabila Amani Abdul Rahim
fr listening

Syiqin Zan



rmi lg llaki yg nak kat kau
Nabila Amani Abdul Rahim
hahahha..
aku nk dia je
Syiqin Zan
23:31
ye ke?
LAAAAAAAAAHAULA WALA KUWWATAILLABILLAH
Nabila Amani Abdul Rahim
hahha

No comments:

Post a Comment